Izkoristite moč zloženke, kjer so ustrezno zbrane vse potrebne informacije podjetja na enem mestu!

ZLOŽENKE – ZANIMIVO DEJSTVO
Zloženke so se kot močno promocijsko orodje prvič pojavile v Evropi že v 16. stoletju in še danes veljajo kot eno najučinkovitejših oglaševalskih tiskanih orodij.
Zloženke so ključne tiskovine vašega podjetja, kjer so zbrani vsi podatki o vaših izdelkih in storitvah.
Zloženko potencialna stranka lahko vzame s seboj, pomaga pa tudi pri ohranjanju kredibilnosti vašega podjetja.
Tu je nekaj ključnih prednosti tiskanja zloženke za vaše podjetje:
1 Vsestranskost
Marketinške zloženke so eno najbolj vsestranskih orodij, s katerimi lahko stranke obveščate o svojih izdelkih ali storitvah. Trgovine in pisarne, ki imajo veliko prometa in strank, imajo pogosto zgibanke z informacijami o izdelkih na sprednji strani trgovine ali v čakalnici. Banke na primer pripravijo brošure o vsaki kategoriji finančnega produkta, ki jih stranke lahko pregledajo, ko čakajo v avli. Tržniki jemljejo brošure tudi na sejme in predstavitve, kjer jih razdelijo potencialnim strankam ali poslovnim sodelavcem.
2 Kot del promocijskega paketa
Zloženke dobro delujejo v kombinaciji s promocijskim paketom ali promocijskim darilom. Zgibanke tako lahko vključite tudi v darilne pakete, na primer z vrečko in majico, in jih razdelite na sejmu. Kombinacija zloženke z oprijemljivimi predmeti, ki zanimajo prejemnika, lahko pritegne več pozornosti.
3 Izčrpne informacije
Zloženke ponujajo veliko več prostora za informacije o podjetju in izdelkih kot drugi tiskani izdelki, na primer časopisni ali revijski oglas oz. pismo z neposredno pošto. Tudi preprosta trojna oblika omogoča barvito naslovnico in 5 ločeni odsekov za informacije o izdelkih in storitvah. V zgibanki lahko pripovedujete zgodbo in jo zaključite s pozivom k dejanju. Pogosto so vključeni tudi kuponi s posebnimi ponudbami in popusti, kar lahko spodbudi takojšnjo komunikacijo.
4 Nizki stroški
Sorazmerno nizki stroški izdelave zloženke v primerjavi z drugimi tržnimi možnostmi prispevajo k njihovi vrednosti za mala podjetja. Zloženka ponuja tudi veliko globlje sporočilo, kot ga lahko dobite v dražjih televizijskih ali tiskanih medijih.



Format (standardni):
A4 (210 x 297 mm)
Vrsta tiska:
CMYK (digitalni tisk)
Papir:
130 ali 170 g premazni gloss (papir z učinkom leska) oz. 130 ali 170 g premazni matt (papir brez učinka leska)
Priporočamo manjšo gramaturo papirja za zloženke (do 130g) zaradi lepšega zgibanja, ki poteka v smeri vlaken papirja. Pri večji pa je potrebno papir žlebičiti, da se izognemo nepopolnim linijam.
Priprava za tisk (standardno):
2 mm porezava, CMYK 300 dpi
Zgib:
C-zgib, V-zgib ali Z-zgib
4 SUPER RAZLOGI, ZAKAJ ZLOŽENKE NAROČITI PRI NAS

1. Preprosto naročilo
Da vam čimbolj olajšamo samo naročilo, smo za vas pripravili predlogo, ki jo prenesete v zgornji povezavi in jo odprete v grafičnem programu. Prosimo, da upoštevate vse smernice za pravilno pripravo datoteke, ki si jih lahko ogledate na povezavi Navodila za pripravo datotek.

2. Smo cenovno ugodni
Zagotavljamo profesionalno natisnjene zloženke po ugodnih in konkurenčnih cenah.

3. Svetovanje tako pri tisku kot izdelavi
Vam tehnologija tiska in uporabnost materialov nista blizu? Nič hudega. Zato smo tu mi – svetujemo od prvega vprašanja do končne izvedbe. Vi izrazite željo, mi jo realiziramo.

4. Hiter rok izdelave in možnost osebnega prevzema
Trudimo se, da na zloženke ne boste dolgo čakali, zato vam jih izdelamo že v 2 do 3 delovnih dneh.
Naročilo lahko prevzamete na našem naslovu ali dostavimo preko Pošte Slovenije (v 95 % primerov dostavi pošiljko naslednji dan in je sledljiva s kodo sledenja, ki jo prejmete).
Izberi med izdelki…